پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3259
-
الف
+

بازیگران فیلم جدید کیومرث پوراحمد معرفی شدند

سه بازیگر به «تیغ و ترمه» فیلم جدید کارگردان «اتوبوس شب» پیوستند.

هومن برق‌نورد، پژمان بازغی، مهران رجبی سه بازیگر جدیدی هستند که حضورشان در فیلم «تیغ و ترمه» کیومرث پوراحمد قطعی شده و فیلمبرداری این فیلم اوایل آبان ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، بعد از انتشار خبر  یکی از رسانه‌ها مبنی بر عدم ساخت فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی به دلیل اختلافات پیش آمده، کیومرث پور احمد در ارتباط با این موضوع  گفت: این خبر کاملا شایعه است و در حال حاضر پیش تولید فیلم آغاز شده است. من نمی دانم این خبرها از کجا انتشار پیدا می کند.

وی در خصوص مدت زمات پیش تولید و شروع فیلمبرداری فیلم افزود: تا اوایل آبان پیش تولید فیلم به طول می انجامد و بلافاصله فیلمبرداری فیلم را برای حضور در جشنواره فجر آغاز خواهیم کرد.

پوراحمد در ارتباط با اضافه شدن بازیگران جدید به این فیلم افزود: تاکنون حضور دیبا زاهدی، هومن برق نورد، پژمان بازغی و مهران رجبی در فیلم قطعی شده است و یک یا دوبازیگر دیگر حضورشان هنوز قطعی نشده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی در ژانر احتماعی ساخته خواهد شد.

غ ن / س م

نظر شما
ارسال نظر